Kvalita
Orientace na zákazníka
Naše základní filosofie kvality je od samého počátku vzniku firmy zaměřena na spokojeného a vracejícího se zákazníka v dlouhodobém horizontu.
Angažovanost vedení
Našimi vedoucími jsou ti, kteří jdou svým kolegům příkladem, správně je vedou, motivují a vytváří jim pro jejich práci správné podmínky.
Účast všech
Stavíme úspěšnost naší firmy také na tom, aby měl každý zaměstnanec jistotu, že má při zlepšování své práce naši plnou důvěru, znal svou úlohu, úkoly a způsob jejich plnění.
Rozvoj schopností
Odbornost zaměstnanců vyhledáváme, udržujeme, hodnotíme a rozvíjíme.
Orientace na procesy
Na činnosti firmy pohlížíme jako na procesy, které vytvářejí hodnoty pro zákazníky.
Prevence
Prevenci bereme jako součást každodenní práce.
Partnerství
Rozvoj partnerských vztahů považujeme za klíčový pojem pro úspěšnost firmy.
Životní prostředí
Náš vztah k životnímu prostředí je jedním ze základních atributů trvale udržitelného rozvoje nejen naší firmy, ale i celé společnosti.
Dotační politika
Záměrem společnosti je poskytovat odpovídající servis zákazníkům při získávání dotací na opatření směřující k energetickým úsporám.
Prevence vzniku úrazů a poškozování zdraví
Dodržováním zákonů a předpisů, systematickým zlepšováním a identifikací nebezpečí a posuzováním rizik předcházíme vzniku úrazů a poškození zdraví.