Úvodní strana Služby klientům Prodloužená záruka

Prodloužená záruka 10 let

Své zákazníky si hýčkáme. A věříme si. Proto nabízíme prodlouženou záruku!

ico výroba

Maximální možné délka prodloužené záruky je 10 let od předání díla

ico výroba

Vztahuje se pouze na objekty k bydlení

ico výroba

Lze využít pouze u zakázek s montáží, kde montáž zajišťuje společnost SULKO

Pojďme se společně podrobněji podívat na to, jak to celé funguje:

Pravidelná garanční seřízení

  • Chceme, aby Vám naše výrobky vydržely v perfektním stavu co nejdéle. K tomu slouží pravidelná garanční seřízení, která hradí zákazník. Tato garanční seřízení jsou zároveň podmínkou pro udělení prodloužené záruky.
  • Objednání garančního seřízení je velmi jednoduché. Pošlete pouze e-mail s informacemi k Vaší zakázce na adresu servis@sulko.cz. Nebo je možné využít naše webové stránky a uvést, že máte zájem o garanční prohlídku.
  • Naše společnost zákazníky sama aktivně neoslovuje, objednávka garančního seřízení je plně v kompetenci zákazníka. Pokud si ji neobjedná, SULKO nenese žádnou odpovědnost za ztrátu prodloužené záruky.

 

  • Aby to celé dávalo smysl, je nutné garanční seřízení provádět pravidelně, a to alespoň 1x ročně. První rok po montáži nutné není, od druhého roku už ale ano. Pokud Vám tedy namontujeme okna v roce 2021, první placené garanční seřízení přichází na řadu v roce 2023. Je dobré si termín hlídat a objednávat si službu pravidelně. Nesmí chybět žádné garanční seřízení, jinak bohužel ztrácíte nárok na prodlouženou záruku. Ale nebojte se, o standardní záruku nepřicházíte, nadále se řídí reklamačním řádem a VOP společnosti, platnými v den podpisu smlouvy.

Dokumenty

Na co si dát pozor

Co spadá pod garanční seřízení, které je podmínkou pro prodlouženou záruku?

  • Seřízení se vztahuje na celou zakázku. Pokud si necháte seřídit pouze jednotlivé prvky, prodloužená záruka se na ně nevztahuje.

Co se stane, když zákazník nesouhlasí s cenou?

  • Jakmile si zákazník objedná garanční seřízení, zašleme mu cenovou nabídku k odsouhlasení. Pokud ji zákazník neakceptuje a na garančním seřízení se nedohodneme, záruka se dále řídí reklamačním řádem a VOP společnosti, platnými v den podpisu smlouvy.
  • Jestliže garanční seřízení odhalí, že je nutné vyměnit část prvku, který se již nedá sehnat, zákazníkovi nabídneme jiný, a to ve stejné nebo obdobné kvalitě.


Na provedený servis poskytujeme záruku dle platných VOP a Reklamačního řádu SULKO.

Kontakt

Servisní linka:
bude upřesněno (Morava)
Servisní e-mail: servis@sulko.cz


Provozní doba na servisní lince
bude upřesněno

Uvedené ceny jsou bez DPH. Sazba DPH pro objekty určené k bydlení je 15%.
Sazba DPH pro objekty určené pro podnikání nebo pro nebytové prostory je 21%.
V uvedených cenách není zahrnuta cena náhradních dílů.

Mapa poboček SULKO

mapa